معرفی 9 ویرایشگر برتر آنلاین عکس
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
معرفی 9 ویرایشگر برتر آنلاین عکس
تاریخ : جمعه 29 شهريور 1392
نویسنده : RmZiRn

گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»،گاهی اوقات سایت‌های ویرایش عکس بهتر از نرم افزار های مخصوص این‌کار عمل می‌کنند به همین علت ما قصد داریم تا 9 ویرایشگر برتر را که دارای امکانات بسیار و محیطی پویا، زیبا و سریع هستند را به شما معرفی کنیم.

 

1. Pixlr
یک نرم افزار رایگان و در عین حال بسیار قدرتمند در زمینه افکت گذاری روی تصاویر است. این برنامه با داشتن صدها افکت و قاب متفاوت به  شما این اجازه را می دهد که هر تغییری که دوست دارید به آسانی روی تصاویرتان اعمال نمایید.
 
در این نرم افزار می توان یک عکس را به بیش از چند هزار عکس مختلف تبدیل کرد. فقط کافیست عکس را از گوشی تان به این نرم افزار منتقل کنید تا بتوانید قابلیت های نرم‌افزاررا ببینید و همچنین قابلیت به اشتراک گذاری عکس های خود را نیز دارید. این برنامه را می توانید به صورت رایگان از سایت اندرویدها دریافت نمایید.
 

photo editor

 

2. Sumo Paint

فتوشاپ قدرتمند‌ترین برنامه گرافیک دو بعدی تولید شده برای کامپیوتر است، اما همیشه نمی‌توان به آن دسترسی داشت. اگر به نرم‌افزاری همانند فتوشاپ نیاز دارید تا به واسطه آن عکس‌های خود را ویرایش کنید سایت  sumopaintمی‌تواند جایگزین مناسبی برای شما باشد.

 

sumo Paint برنامه تحت وب قدرت‌مند و سریعی است که به کمک این برنامه می‌توان تصاویر دیجیتال را به صورت آنلاین ویرایش کنید و یا تصاویر گرافیکی دوبعدی خلق کرد.

 

photo editor

 

3. PicMonkey 

محیط‌های ویرایش عکس‌ آنلاین زیادی در اینترنت وجود دارند. تعدادی از آنها رایگان بوده و برای استفاده برخی از آنها نیز باید مبلغی پرداخت کنید. به علاوه تعدادی نیاز به ثبت نام دارند و تعدادی بی‌نیاز از این فرایند خسته‌کننده هستند.

 

اما اگر می‌خواهید بدون هیچ قید و بندی، عکس ها و تصاویر خود را به طور نسبتا حرفه‌ای در محیط آنلاین ویرایش کنید، این نرم‌افزار را به شما پیشنهاد می‌دهیم.


نه نیاز به ثبت‌نام دارید و نه پرداخت پول! تنها کافی است وارد سایت شده و عکس مورد نظرتان را با استفاده از ماوس کشیده و در سایت PicMonkey  رها کنید.
 

photo editor

 

4. Splashup

یک نرم افزار ویرایش عکس آنلاین که از ابزارهای مختلف مانند لایه ها، فیلترها، ویرایش متن و غیره پشتیبانی می کند. این برنامه به شما این اجازه آپلود و اشتراک گذاری تصاویر کامل شده را بدون هیچ دردسری در وب‌سایت‌ها می‌دهد. شما هم می‌توانید به سایت Splashup سر بزنید.

 

photo editor

 

5. Picfull

این سایت طراحی ساده ولی امکانات فوق العاده ای دارد. از ویژگی های این سایت می‌توان به افکت های بسیار و قابلیت سفارشی سازی و راحت بودن استفاده نام برد. شما هم به Picfull سری بزنید.

 

photo editor

 

6. Fotor

 سایت Fotor به صورت کاشی های ویندوز 8 طراحی شده و ظاهری مناسب و زیبا دارد که باعث راحتی کار شما می‌شود ولی اینها جای امکانات فوق العاده و زیبای این سایت را نمی‌گیرد.

 

photo editor

 

7. GIMP

بدون شک تمامی افرادی که از فتوشاپ برای ویرایش و دستکاری عکس های خود استفاده می کنند، می توانند به راحتی هر آنچه را نیاز دارند در این نرم افزار بیابند، با این وجود ممکن است شما از جمله کسانی باشید که به یک نرم افزار منبع باز (open-source) در این زمینه نیاز دارید که قابلیت های فتوشاپ را نیز در اختیارتان قرار دهد. GIMP می تواند یک جایگزین منبع باز برای فتوشاپ باشد.

 

photo editor

 

8. Seashore

Seashore برنامه ای ساده برای اجرای ویرایش های ساده و پایه ای روی تصاویر است. واسط کاربری ساده و توانایی ویرایشی بالا از مزیت های این برنامه است.

 

Seashore قرار نیست جایگزین ویرایشگر های حرفه ای مثل فوتوشاپ شود. (فوتوشاپ نسخه ی مک هم وجود دارد) برای دانلود ویرایشگر حرفه ای شبیه فوتوشاپ و مجانی پیشنهاد جایگزین را دانلود کنید.

 

photo editor

 

9. Image Tricks

نرم افزار Image Tricks  نرم افزار جهت ویرایش عکس در مکنتاش می‌باشد. از این نرم افزار می‌توانید در ساخت کارت های ویزیت، طراحی وب سایت و در چاپ استفاده کنید.

 

photo editor

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409